Yönetimin Taahhüdü
Yönetimin Taahhüdü

Yönetimin Taahhüdü

Değerli Müşterilerimiz

 

  • Sizinle ilgilenmek üzere “Hizmet Destek Ekibimiz” görev başında;
    www.2a.com.tr adresindeki web sitemizin "İletişim" bölümünden bize ulaşabilirsiniz. İletişiminizi sizin için görev yapan Hizmet Destek Ekibimiz ile yürütebilirsiniz. Müşteri Temsilciniz, sizinle ilgili konuları doğrudan izlemek, yönlendirmek ve sonuçlandırmakla görevlidir.
  • İlettiğiniz öneri ve şikayetlerle ilgili olarak hızla harekete geçiyoruz;
    İlettiğiniz öneri ve şikayetleri hızla ele alıp, adil ve tarafsız olarak inceliyor ve değerlendiriyoruz.
    - Hizmet, servisle ilgili şikayetlerinizi 24 saat,
    - Ürünle ilgili şikayetlerinizi 7 gün içinde tamamen çözmeyi taahhüt ediyoruz.
  • Köklü çözümler geliştiriyoruz;
    Problemin nedenlerini titizlikle belirleyerek tekrarlanmasını önleyecek faaliyetleri kararlaştırıp, uyguluyoruz.
  • Şikayetlerinize çözüm geliştirirken size her aşamada bilgi verip, öneri ve görüşlerinizi alıyoruz;
    Şikayetin alınmasından çözüme ulaştırılmasına kadar uygun aşamalarda size gelişmelerle ilgili bilgi veriyoruz, öneri ve görüşlerinizi alıyoruz.
  • Kendimizi sürekli iyileştiriyoruz;
    İlettiğiniz öneri ve şikayetlerden ders alarak iş yapma yöntemlerimizi ve süreçlerimizi sürekli olarak iyileştiriyoruz.

Hizmet Destek İletişim Bilgileri:
Telefon : 0212 321 52 52
Web : www.2a.com.tr
E-mail : [email protected]


Genel Müdür
Kadir ÖRÜCÜ

 

 

Vizyonumuz

“Kalitede Süreklilik”, “Uygun Fiyat”, “Karşılıklı Güven” ve “Dürüstlük” anlayışımızla 2020 yılına kadar Likit Petrol Gazı (LPG) ve Doğalgaz (CNG) araçlarda alternatif yakıt olarak kullanımı pazarında bir “dünya markası” olmak.