Kurumsal

kurumsal

 

 

HAKKIMIZDA     

                                                

Alternatif Yakıt Sektörü'nde 1995'ten günümüze uzun yılların vermiş olduğu tecrübeyle proje safhasından gerekli her türlü malzeme ve ekipmanların imalat veya ithalatının yapıldığı anahtar teslim komple tesis kurma sürecine kadar geniş bir yelpazede hizmet vermektedir.

2A Mühendislik; gerek ithal etmiş olduğu, gerekse imalatını yaptığı ürün ve ekipmanlarla, müşteri memnuniyetine dayalı ve "Kaliteyi Zaman Belirler" sloganıyla yurtdışında da güvenilir ve saygın bir konumda yer almaktadır.

kurumsal

 

 

 

VİZYONUMUZ

 

“Kalitede Süreklilik”, “Uygun Fiyat”, “Karşılıklı Güven” ve
“Dürüstlük” anlayışımızla 2020 yılına kadar Likit Petrol Gazı
(LPG) ve Doğalgaz (CNG) araçlarda alternatif yakıt olarak
kullanımı pazarında bir “dünya markası” olmak.

kurumsal

KALİTE POLİTİKAMIZ

 

2A MÜHENDİSLİK olarak kuruluş yılımız olan 1995’ten bugüne dek Türkiye'de LPG

ve CNG Mühendisliği konusunda lider firma olarak yer almaktayız.

Bu süre içerisinde kazandığımız bilgi ve tecrübe birikimimiz ile

sektörümüzde öncü ve yenilikçi rolümüzü sürdürmekteyiz.

2A MÜHENDİSLİK yönetim kadrosu ve çalışanları olarak “Kaliteyi zaman

belirler” sloganına uygun olarak aşağıdaki değerleri temel alıyoruz:

 

  • Müşterilerimizin Memnuniyeti: Üstün ürün ve hizmet kalitemiz ile müşteri memnuniyetini temel alarak müşterilerimizin güven ve sadakatini kazanmak.
  • Müşteri İlişkileri: Müşteri ilişkilerinde müşterilerin yansıttığı talep, öneri, şikayet gibi her türlü geri bildirimi şeffaflık ve tarafsızlık ilkeleriyle zamanında ve etkili olarak değerlendirmek ve çözmek.
  • Çalışanlarımızın Memnuniyeti: İş güvenliği ve işçi sağlığı odaklı, huzur ve güven esaslı çalışma ortamımızda çalışanlarımızın motivasyon, öz güven ve sadakati ile bütünleşmek.
  • Çevre Dostluğumuz: Çevre dostu ürünlerimizle yaşadığımız dünyaya olan sorumluluğumuzu yerine getirmek.
  • Sürekli İyileştirme: Mükemmelin arayışı içerisinde ürün, hizmet kalitesini ve süreçlerimizi sürekli iyileştirmek

Tüm 2A MÜHENDİSLİK çalışanlarının yukarıdaki ilkelere uyacaklarını taahhüt ederim.

brand logo

brand logo

brand logo

brand logo

brand logo

brand logo

brand logo

brand logo

brand logo

brand logo

brand logo

kurumsal

YÖNETİMİN TAAHHÜDÜ

 

DEĞERLİ MÜŞTERİLERİMİZ

 

  • Sizinle ilgilenmek üzere “Hizmet Destek Ekibimiz” görev başında;

www.2a.com.tr adresindeki web sitemizin "İletişim" bölümünden bize ulaşabilirsiniz. İletişiminizi sizin için görev yapan Hizmet Destek Ekibimiz ile yürütebilirsiniz. Müşteri Temsilciniz, sizinle ilgili konuları doğrudan izlemek, yönlendirmek ve sonuçlandırmakla görevlidir.

 

  • İlettiğiniz öneri ve şikayetlerle ilgili olarak hızla harekete geçiyoruz;

İlettiğiniz öneri ve şikayetleri hızla ele alıp, adil ve tarafsız olarak inceliyor ve değerlendiriyoruz.

-Hizmet, servisle ilgili şikayetlerinizi 24 saat,

-Ürünle ilgili şikayetlerinizi 7 gün içinde tamamen çözmeyi taahhüt ediyoruz.

 

  • Köklü çözümler geliştiriyoruz;

Problemin nedenlerini titizlikle belirleyerek tekrarlanmasını önleyecek faaliyetleri kararlaştırıp, uyguluyoruz. 

 

  • Şikayetlerinize çözüm geliştirirken size her aşamada bilgi verip, öneri ve görüşlerinizi alıyoruz;

Şikayetin alınmasından çözüme ulaştırılmasına kadar uygun aşamalarda size gelişmelerle ilgili bilgi veriyoruz, öneri ve görüşlerinizi alıyoruz.

 

  • Kendimizi sürekli iyileştiriyoruz;

İlettiğiniz öneri ve şikayetlerden ders alarak iş yapma yöntemlerimizi ve süreçlerimizi sürekli olarak iyileştiriyoruz.

 

Hizmet Destek İletişim Bilgileri:

Tel: 0212 321 52 52

Web: www.2a.com.tr

Mail: 2a@2a.com.tr

 

Genel Müdür

Kadir ÖRÜCÜ

Kayıdınız Başarıyla Alınmıştır.
Some errors while submit form